söndag 19 juni 2011

Ta mig jag är så svullen!

Mia Skäringer. Jag bara älskar Mia Skäringer! Jag tycker hon är en helt underbar människa. Fantastisk på alla vis. Jag har läst om hennes bok "dyngkåt och hur helig som helst" tre gånger. Hon får mig glad. Jag tycker det är underbart med sådana människor. Liksom trots att man aldrig träffat dem så kan de ändå få en glad. De får en att tänka efter. Hon är så jordnära. Liksom inga höga klackar och plutiga läppar. Nej hon är en tjej jag kan förlika mig med. Hon bjuder på sig själv. Hon vågar vara den hon är! Ja underbart är vad det är och Jag gillar't, ja jag bara tok-gillar't!!


1 kommentar:

  1. Hallå där. Nu är jag tillbaka från min bilande genom en lite bit av Europa.

    Vad kan man säga om denna tjej som hon inte redan har sagt själv så många ggr? ;)

    En tjej som vet hur livet ska tas, men en klackspark rakt upp i solarplexus;)

    Mvh William L

    SvaraRadera