måndag 13 juni 2011

Än står jag på båda bena även om det är en smula vingligt ibland

Ja det är inte precis så att jag sprutar ut inlägg i den här bloggen men det är så mycket annat som ska hinnas med. Som plugg. Har en uppsats som ska skickas ut på fredag och jag är verkligen inte färdig. Blir knäpp på skrivkramp men jag tänker bara skriva nu och skita i hur det ser ut. De får blir som det blir. Bara den blir godkänd så är jag mer än nöjd! Det är det sista jag gör för i sommar när det gäller skolan. Sedan blir det massa jobb men jag hoppas på lite ledigt också :)

Nej nu blir det åter till plugget men nu vet ni att jag lever.

Ha en fin dag och glöm inte att ta han om varandra.

Ps: Det här är min nya grej. Synd bara att när alla andra har åkt två varv då är jag på ett halvt. Men hellre att det går sakta och att rumpan är i luften än att den sitter pladask på marken. Jag menar då går det ju inte framåt alls..

1 kommentar:

  1. Haha.
    Härlig inställning :) Bättre med rupmpan i luften ;) nice.

    Tack för inlägget roligt att ha lite att läsa på kvällen.

    /William L

    SvaraRadera