tisdag 14 juni 2011

Note-to-self!!

Klev upp ur sängen och insåg att det var mulet ute. Hoppade snabbt i kläderna (där ljög jag) och tog mig en väldigt snabb frulle. Stressad tar jag på mig skorna och tar återigen en titt ut och överväger lite snabbt med mig själv: regnjacka, inte regnjacka, regnjacka, inte regnjacka. Ja ni fattar. Det slutade med ingen!. Dumt nog alltså. Aldrig har mina ben cyklat så fort och ändå blivit så blöta eller inte bara bena utan hela jag. Dränkt katt- delux. Kul när man ska sitta på sjukan i en timma men positivt var ju att när jag skulle hem var jag ju redan blöt så lite extra vatten på flickan skadar ju inte. Behöver ju inte duscha just nu och det är bra för det hinner jag ändå inte med.  Så note- to- self: Ta ALLTID regnjacka!!! Molnen Du ser är mer än bara dis..

Summan av kardemumman blir att: det man inte har i huvudet får man ta i bena!! Sant!!

Ja ja en riktigt bra genomkörare av benen fick jag denna morgon och det är bra för ni som känner mig vet ju att lite träning tackar jag aldrig nej till. Älskar träning..efteråt :)

Ikväll blir det bröst och rehab på gymmet! Längtar!! Men först ska jag ta mig en dejt med plugget!

Hej!!

Ps: Smuligaste godiset!!

2 kommentarer:

  1. Haha. Lätt lurad du är tänkte molnen när dom såg dig sticka ut huvudet ;)

    /William L

    SvaraRadera