tisdag 1 juli 2014

All I want now is a white light moment..

Det går en vind över vindens ängar,
det fladdrar till i en tyllgardin.
Och jag ska skriva en sommarvisa
med sol och blomdoft i melodin... Och med det sagt går vi idag in i
vår andra sommarmånad, Juli. Jag är nu inne på min andra jobbvecka av
åtta och ärligt talat så är jag helt, totalt slut.. Redan! Det är ett
sjukt högt tempo och det känns som jag ska gå sönder. Både emotionellt
och fysiskt men mest på känslornas plan faktiskt. Har aldrig gråtit på
jobbet innan, det har jag lyckats med nu. Tankar, känslor, intryck all
over the place. Jag åker en karusell styrd och driven av känslor.
Hejsansvejsan vad det går undan i svängarna..

Med detta sagt önskar jag alla en fin Julimånad! På återseende!

Fred ut! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar