onsdag 2 juli 2014

I don't know if I'm scared of dying but I'm scared of livin' too fast, too slow..

Och så var det dedära med att tänka. Inte lite eller lagom utan
alldeles för mycket. Men det är ingen idé att streta emot eller
försöka springa bort utan jag har lärt mig att det är likabra att
agera ut det, att tänka alla tankar fullt ut. Ibland är det jobbigt
och då kommer tårarna men efteråt känns det liksom lite lättare.
Rymligt och luftigt, lätt och stort. Just nu känns det just så,
rymligt och luftigt, lätt och stort och jag är precis i mitten av det.
Jag är i det och det känns bra. Jag är här och nu, i tanken. I
verkligheten. I nuet.

Det pussas vi på tycker jag!

Häj! ❤️

1 kommentar:

  1. Dessa tankar. Om de ändå kunde ta slut, i alla fall de som ger tårar. Alldeles för många av dem. Att en dag kan gå så drastiskt från bra till värdelös på bara en liten tanke. Jag hoppas Du kan få det så bra som Du förtjänar och många pussar på den där fina munnen! :)

    Ta hand om Dig och tänk på Dig före allt annat! Vacka, fina, underbara Du!

    SvaraRadera