torsdag 3 april 2014

I'm stepping on buildings, cars and boats I swear I could touch the sky..

Börjar känna glimtar av glädje i dagen igen. Det är en bra start i
rätt riktning vilket är framåt. Jag känner energin bubbla inifrån och
ibland lyser den igenom mig för jag kan se att det glimmar till i
ögonen och det känns bara sådär smuligt.

Jag tar en dag i taget och kämpar på. Idag har det bara varit en bra
dag. Den har varit fin. Det är jag tacksam för. ❤️

Vi pussas, kramas och tar hand om varandra..

❤️

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en fin helg nu! Att läsa att du ser att det glimmar till i ögonen får det ju att bli det samma på en själv nästan :) Att bara se en person må bra kan göra mycket för en annan :)

    En dag i taget och lev livet som du vill, gå dina egna vägar och var lycklig!

    SvaraRadera