söndag 17 november 2013

I really thought I just hit rock bottom...

But it's like there's rock bottom, then 50 feet of crap, then me...

Livet livet livet.. Vad gör Du med mig! Varför behandlar människor mig
som om jag vore monkey meat, eller en slaskhink där de kan droppa all
skit som finns. Jag är en snäll människa med ett hjärta fyllt av så
mycket kärlek att det skulle räcka för hela världen. Jag tycker inte
jag förtjänar det här.. Jag tycker inte jag förtjänar att blir
överkörd när allt jag gör är att finnas till och försöka vara alla jag
bryr mig om tillags! Men jag känner att jag går sönder av att försöka!
Mitt bästa är inte bra nog och det gör så himla ont i lilla, stora
hjärtat!

En dag finns jag inte där mer!




Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. {\rtf1\ansi\ansicpg1252
    {\fonttbl\f0\fnil\fcharset0 ArialMT;}
    {\colortbl;\red255\green255\blue255;\red34\green34\blue34;\red255\green255\blue255;}
    \deftab720
    \pard\pardeftab720\partightenfactor0

    \f0\fs26 \cf2 \cb3 \expnd0\expndtw0\kerning0
    \outl0\strokewidth0 \strokec2 St\'e5 p\'e5 dig och l\'e5t ingen trampa p\'e5 dig, du \'e4r f\'f6r bra f\'f6r att trampas p\'e5! Sen f\'e5r du g\'e4rna uppdatera bloggen oftare, du inspirerar andra vet du.. D\'e4ribland mig:)}

    SvaraRadera