söndag 24 november 2013

Är det inte det ena med det tredje så är det med de fjärde!

Något jag funderar mycket över är att när saker och ting börjar ordna
upp sig så kommer det alltid en ny. Vad är det med de dära egentligen?
Varför är det så? Kanske är det som det säger att när någon dör så
kommer det alltid två till, alltså så det blir tre.(mmhmm kolla in min
matte där) Kanske är det även så när man har lite oflyt i livet? Då
ska man få det riktigt förjävligt, ett redigt jäkla oflyt helt enkelt.
Allt på en gång bara! Ibland skulle jag vilja prata lite med den som
har fixat mitt öde och fråga vad tusan det är frågan om. Nej jag säger
som Phoebe " When I get up there I'm going to kick some ass" Japp så
får det bli..

Nu ska jag ta alla mina tusen tankar och försöka sova! Det är väldigt
sent för en tjej som mig!

Vi pussas, kramas och kämpar lite till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar