fredag 22 november 2013

10111 dagar!

10 111 dagar har jag levat idag. Vi säger väl grattis till de! Hurra hurra..

Ännu en fredag är snart till ända och här ligger jag i sängen..
Väldigt trött och utmattad men med så mycket ångest att det pirrar
sådär otrevligt i benen. Ungefär som den växtvärk man hade som barn..
Ändå blev jag inte längre än 157 centimer men då kändes det som att
jag skulle bli två meter minst. Så ont gjorde det och så ont gör de
nu. Tårarna bränner bakom ögonlocken men ikväll ska jag inte gråta.
Det har jag lovat mig själv. Jag fixar det här..

Nu släcker vi lampan för ikväll men vänner får stå på. Det blir
tryggast så. Vännernörd som jag är. Kan, utan att överdriva, varenda
replik och det är ändå tio säsongen med ca 24 avsnitt på varje. Bra
jobbat Fia!!

Godnatt ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar