måndag 5 augusti 2013

Något som kommer stanna...

För ett tag sedan fick jag en komplimang av en person som har betytt väldigt mycket för mig och som på något sätt alltid kommer göra det också..Vet inte om jag tidigare fått höra något liknande när jag tänker efter men jag blev iallafall väldigt glad och den kommer jag bära med mig och tänka på varje gång det sviker och jag är påväg ned i det där stora svarta hålet av självförakt och självhat. Skönt att ha något som kan dra upp mig och att det inte alltid behöver vara någon som gör de utan att jag klarar det själv med små medel. Känns fint! <3

Har inte  så mycket att skriva just idag. Är trött och sliten i kroppen från en ganska så tuff sommar. Jag ska fylla på med lite energi nu. På det allra bästaste sättet. Vänner och färska bär direkt från trädgården. Om inte det är livskvalitet så vet jag inte..

puss och kram

1 kommentar:

  1. Ord och komplimanger som man kan ta med sig vidare i livet och bli stärkt av länge är guld värt!

    Du får ladda upp batterierna när du kommer till Bengtsfors, mycket jordgubbar och lite abborrar på det! :)

    SvaraRadera