söndag 22 april 2012

Sex är minsann olika för alla!

Det är vad jag fått lära mig, då en stor del av lördagskvällen bestod
av väldigt aktiva grannar! Det var en extremt högljudd aktivitet som
jag högst ofrivilligt var tvungen att ta del av. Skulle kunna
utvärdera den som att den drog åt det fråga-Olle-
dokumentäriska-hållet faktiskt!
Har nog lärt mig minst fyra olika läten också! Låt mig säga att Detta
par tog begreppet stöna till helt nya nivåer, till helt nya höjder!
Somnade gjorde jag tillslut med spotify, på högsta volym, i öronen.
Räknade ut att nästan tio timmar fick jag ihop! Utvilad och redo att
möta en ny dag! Lite starkare än igår!

Har gått en liten sväng i ett väldig regnigt och mulet Karlstad! Nu
blir det frukost innan det är dags att hitta dagens första catch ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar