lördag 21 april 2012

Lördagspass och inga muskler i viloläge!

Och det gick fruktansvärt dåligt! Så längesedan jag hade så mycket
energi som vägrade komma ut! Så frustrerande när det känns som allt
bara packas på inombords men det liksom exploderar aldrig! ( JA DET ÄR
TRÄNINGSAKTIVITETEN JAG BESKRIVER ;)) MEN bara att bita ihop och komma
igen! Ibland är det okej med en sämre dag! Istället ska jag trotsa
regnet och gå en promenad! Återhämta mig en smula!

Vill att mina muskler ska synas även när jag, som på bilden, slappnar
av men icke! Bara att kämpa vidare!!!

Ha en fin lördag ❤

7 kommentarer:

  1. Tråkigt med ett sådant pass :( Men det kommer ut på ett annat pass!! :) och ... hur himla vacker kropp har du inte Sofia!?

    SvaraRadera
  2. Precis! Idag blir det vila med massa mat så kommer nog måndagspasset sitta som en smäck :)

    Haha ja Du det vet jag inte! Vill utvecklas så mycket att man kanske blir blind?!

    SvaraRadera
  3. Ja god mat i stora portioner så kommer måndagspasset bli super! :) Tycker du ska se lite bättre på dig själv Sofia! Men det brukar kunna vara så att vissa ser inte hur bra de egentligen ser ut :) Är med om mycket sådant här på Gymmet när jag tränar folk att de ser inte hur bra de gör ifrån sig och hur bra resultat de egentligen får förrän de får en kommentar om det! :)

    SvaraRadera
  4. Massa mat idag! Lax, pannkakor, proteinbollar! Allt i en härlig blandning :) jo så kan det nog vara! Man blir ju som sagt en smula blind när det kommer till sig själv :)

    SvaraRadera
  5. Åh så gott! :) Pannkakor var länge sedan, något att göra snart igen kanske :) Ja jag tycker du ska vara riktigt nöjd med dina resultat och hur du ser ut! :)

    SvaraRadera
  6. Tackar för de :) :) jag gör jättegoda skrädmjölspannkakor! Med massa äggvita i! Överlycklig att det går att köpa på flaska :D

    SvaraRadera
  7. Låter riktigt gott! ^^ Ja äggvita på flaska är underbart! De börja med det för ca 1 månad sedan på ICA här och det går åt väldigt mycket ^^

    SvaraRadera