torsdag 5 april 2012

Bring me back to life!

Jag har en sån fruktansvärd träningsvärk efter gårdagens pass! Det är
galet! Körde rygg vilket större delen bestod av chins! 8 stycken själv
nu. Det tar sig sa den lilla flickan!!! :D Avslutade med en ny
magövning som, redan en halvtimme efter, gjorde att magen var öm!
Hjälp vilken kontakt det blev! Det värker idag och jag känner mig Inte
alls som 26, snarare 76 och då en Opigg sådan! AJ! Jag vill ha Eric
och Mackans soffa! Den hade varit väldigt passande idag! MEN det blir
muskler av värken vilket gör det hela väldigt värt! :)

Go hard or go home ;)

3 kommentarer:

  1. vill också klara fler chins! :) böjar komma igång med det men har en del kilo att dra upp ^^ Jag kan bygga en sådan soffa av min fyrhjuling till dig Sofia! :D

    SvaraRadera
  2. Åå hurra vad glad jag blir :D bygg nu vettja :D då kan man sitta i den och meta abborre när träningsvärken är stark :D

    SvaraRadera
  3. åhh vilken idé! :D Det var jag ju sjukt sugen på att göra nu ju ^^ Bara invänta den varma sommaren! :D

    SvaraRadera