onsdag 30 november 2011

Svävar på moln..i extas! GALET!!!!!

Åå shit alltså vilket pass det blev i dag! Här snackar vi träning!
Tack världens bästa Line. Du är bäst i alla kategorier!!! Åå jag kan
inte beskriva min känsla just nu. Det måste vara såhär det känns när
man tagit något olagligt. Jag behöver bara träning så är jag på moln.
Ingen idé för starkare grejer här inte :)

Passet så ut som följer: Först gjorde vi ett konditionstest där man
cyklar i sex minuter och mäter pulsen varje minut och så vidare! Ska
bli spännande att se hur det gick. Efter det blev de cirkelträning,
styrka och flås. Mest flås idag. Cirkel I LOVE!!!! va så sjukt trött
efteråt men vilken känsla jag hade i kroppen efteråt. Ville bara ha
meeeer! GALET!!! Mer cirkel till folket, mer cirkel till Fia!!!

Nu sitter jag här och bara mår som en prinsessa, på alla plan! Nöjd
över mig själv och vad jag kan pressa mig till med lite hjälp på
traven! Underbart!!

Ja det blir inte mycket bättre än såhär. Lite kesella på det och jag
kommer sova gott!

God Natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar