torsdag 17 november 2011

Mitt humör svänger lika mycket som termometern i mitt fönster!

Den senaste tiden har jag haft sjukt svårt att somna på nätterna. Istället somnar jag på soffan varje dag för att jag är så trött efter att inte ha sovit på nätterna. Så det har blivit en ond cirkel. Det är sjukt irriterande att vara vaken på nätterna och somna på dagen. Blir himla fel och mitt humör tål det inte. I morse gick jag upp i tid för att jag måste. Jag gjorde gröt till frukost och när jag ska ta fram mjölk så är den slut. Jag blir så jävla arg och slänger grytan i vasken och sen börjar jag stortjuta i en hög på golvet. Ja här snackar vi labil människa alltså. Jag klarar inga motgångar nu för tiden och vad det beror på vet jag inte. Jag har alltid varit känslig, väldigt känslig och haft lätt till känslor. Jag föddes sådan och jag kommer också dö sådan men det har liksom blivit en smula värre på senaste tiden men jag försöker bita ihop och låtsas vara glad och stark runt andra människor. Det funkar men när jag kommer hem så brister det, allt som oftast. Ja vad kan jag säga, det är jobbigt att vara så svajig!

Nej nu ska jag plugga vidare en stund och sen ska jag ta tag i mig själv..det är min plan för i dag!

Fred ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar