måndag 19 maj 2014

stick out your tongue!! Take off your shirt!!!

Jag är trött på att vara den där slaskhinken där människor spyr ut sin
skit. Jag är som jag är och om det inte passar, nej då är det så. Det
finns miljoner andra korta 28:åriga tjejer som kanske är bättre för
er. Roligare, sötare, gladare, inte lika djupa till sättet eller har
huvudet fullt av massa existentiell geggamoja. Men jag kan säga att
mitt huvud alltid är fullt av tankar, jag tänker jämt mer eller
mindre. Jag föddes sån och jag kommer dö sådan också.

Jag får dåligt samvete även när jag gör allt rätt för då tror jag ändå
att jag gör något fel. Jag är frågvis, pratar oftast för mycket och
även innan jag tänkt eller om jag ens tänkt överhuvudtaget. Ord bara
kommer ut. Idag är bannemig dagen då jag slutar be om ursäkt för min
existens. Idag är dagen då jag reser mig och säger - "Det är bra nu"
idag är dagen då jag inte får dåligt samvete för att jag säger nej och
står upp för mitt eget värde. Till alla som alltid ska ha åsikter om
mig säger jag som min syster. "Skit er i näven och tryck det i pannan"
Jag har fått nog!! Så jävla mycket nog! Tack och Hej!

1 kommentar:

  1. Du är helt fantastisk i ditt sätt att vara och formulera dig. Ditt sätt att faktiskt vara så djup som du är härligt. Du föddes så för att du är perfekt så, du är du och inget ska ändras på!

    Hoppas du håller hårt på att inte ta någon skit från någon eller låta någon annans ord om att du inte är bra så som du är påverka dig. Du ÄR så vacker man kan bli, allt från din kropp och ditt så otroligt fina ansikte och leende in till ditt stora fina hjärta. Du är värd så mycket bättre än vad du har fått utstå, så otroligt mycket bättre och hoppas det kommer din väg snart!

    SvaraRadera