söndag 2 juni 2013

Från tusen känslor till inga alls..

Vilken helg det har varit. Riktigt varm och skön. Önskar att vädret
fortsätter att leverera solstrålar. Hur det än är
Så blir allt lite lättare då.

Idag skickade jag in min uppsats, förhoppningsvis för sista gången
innan tryck. Känner mig nöjd och väldigt färdig med den nu. Hoppas att
min handledare känner likadant efter att ha läst den imorgon.

Har lagt mig eller jag la mig redan klockan 21 men kan inte slappna
av.. Känner mig varm och helt tom på något konstigt vis. Känner liksom
ingenting och allt är helt tyst. Väldigt tyst.. Hör inte ett enda
ljud. Undrar om jag gått och blivit döv eller kanske död fast jag
lever. En mycket märklig känsla det där som kryper sig på ibland. Tur
de inte kommer så ofta längre den där levande död känslan. Jag är en
tjej som alltid känner väldigt mycket, jag har känslor så det räcker
och blir över för hela världen och att inte känns alls är väldigt
underligt och påfrestande. Påfrestande är en känsla men den där
vanliga karusellen är inte igång, den står liksom still.. Jag kan
hantera när det går
Fort, upp och ned, hit och dit men när allt bara står still.. Nej usch!

Nu ska jag fortsätta att snurra runt i sängen några varv och hoppas på
att somna! Godnatt ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar