fredag 16 september 2011

En dag i samma anda som alla de andra dagarna denna veckan!

Jag vaknar pigg och utvilad. Äter frukost, kollar på diverse
tv-program och ja sen kommer jag inte så mycket längre. Nej seriöst så
får det bli skärpning på dagarna. Snart är det tenta och för mitt eget
bästa är det dags att ta tag i den! Det bara är så. På måndag är det
jag som skärper till mig..

Annars då?'! Jo veckan har varit lugn och har mest bestått av TRÄNING
vilket jag älskar. Ett PT-pass i måndags vilket gav mig träningsvärk
ända tills torsdag. Testade på kettlebells och det kan jag starkt
rekommendera. Jag klagar alltid över att jag inte får någon
träningsvärk längre och att jag vill få träningsvärk igen och känna
mig död i hela kroppen så jag kan lova och garantera att den känslan
infinner sig efter ett sådant pass. Man kan säga att jag fick så jag
teg ;) men jag gillart!

Annars har jag tränat på som vanligt eller ja så gott jag har kunnat
vill säga! Idag blir det veckans fjärde pass och nu är det ryggen och
magen som ska få sig en omgång men först en låååång promenix i det
underbara höstvädret som infunnit sig i Karlstad :)

Ja vi säger väl så för nu!

Vi kramas, pussas och är glada!

Ps: det ser ut som att jag har världens utväxt FAST JAG INTE ENS
FÄRGAR HÅRET...kul. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar