tisdag 6 september 2011

Efter ett ögonblink har livet redan tagit en annan väg...

Livet är så förbannat jävla orättvist. Har svårt att sätta ord på det
jag känner just nu. Alla känslor kommer liksom samtidigt och blir till
en enda gröt. Alla mina tankar går till en nära vän till vår familj
nu. Tänker på Dig ska Du veta.

Återigen kommer jag på mig med att jag måste sluta tänka på obetydliga
saker. Sluta vara ledsen över saker som egentligen inte är något stort
problem. När något större händer. Då inser man vad mycket tid och
energi man ödslar på att gå runt och vara missnöjd. Nej dagar som
dessa inser man att livet kan vändas på ett ögonblick så ta vara på
varandra. Uppskatta varandra och Dig själv för vad ni/Du är. Säg till
Dina vänner och familj vad mycket Du tycker om dem. Tala om för dem
att de är viktiga och betydelsefulla för Dig..Man har inte all tid i
världen även om det kanske, allt som Oftast, känns så.

2 kommentarer:

  1. *krama*

    de ser nästan ut som bron i köpmannebro :)
    pöss påre :D

    SvaraRadera
  2. Jag älskar den där bron. Kanske borde tillåta mig, och våga, att känna likadant för levande ting...? :O

    Fint foto, för övrigt :-)

    // Tobias L

    SvaraRadera