måndag 11 februari 2013

I'll give you the lost loonie! From mental hospital!!

Det är exakt hur jag känner mig! Som ett jävla psyk! Det är många som
inte kan förstår hur jag kan ha några problem, eller hur jag kan tänka
vissa saker kring min kropp. "Den som är så fin" Ja så kanske det kan
tyckas men för mig som lever med den dag ut och dag in så är det inte
lika lätt att ha den känslan eller uppfattningen kring den.

Hur min kropp är för mig är verkligen beroende på dagsform. Hur jag
känner, tycker, tänker kring den det pendlar ordentligt! Just nu är
det mina fula äckliga gropiga ben jag hatar mest och jag vet inte hur
jag ska kunna gå i shorts i sommar så äcklad jag blir av att se dem!
Så fula, gropiga att jag vill kräkas av dem! Jag ska fan klä in mig i
en stor svart jävla sopsäck och stanna i den för alltid!

Jag känner mig arg, ledsen, besviken irriterad, sur, ja allt! Jag
kämpar så jävla mycket med träning, rätt kost och så vidare. Det är
inte rättvist! Det är så jävla orättvist!

Fan, fitta kuk ( som min kusin skulle sagt) Bajs, BLÄ, ja allt idag faktiskt!

1 kommentar:

  1. Det är nog många som tänker på det viset att oavsett vad andra tycker om ens kropp så ser man själv negativa saker och ibland även fast man inte har några.

    Små saker blir stora.

    Jag är en bland dem som inte förstår hur du kan tycka så om dina ben eller andra delar av din kropp och jag kan slå vad om att skulle jag se dina ben på närmare håll skulle jag inte ändra mig ändå!

    Var inte arg, ledsen, besviken, irriterad eller sur, du visar ju upp grymma resultat! Andra har sett och ser förändringen träningen har gett dig men som oftast tar det mer än dubbla tiden för en själv att se vad de andra ser efter bara ett kort tag.

    Jag är inte bra på att skriva texter och kommer aldrig bli men hoppas det värmer dig något att det finns en som tycker att du är helt jävla fantastisk underbart Vacker och som blir helt glad och varm av att bara se ditt leende!

    SvaraRadera