tisdag 13 mars 2012

Karma!!

Jag undrar vad det är som ger vissa människor rätten att klaga på mig!
Att göra vissa saker mot mig, trycka ned och få det att framstå som
att det är jag som gör dåliga saker mot dem när det i själva verket är
precis tvärt om! Ändå är det jag, som vanligt, som ligger här och mår
dåligt över de! Att jag inte är tillräckligt bra.. Denna jävla
självkänsla som jag kämpar så med att bygga upp och ja från ingenstans
kan någon/några bara ta den ifrån mig så enkelt! Fy fan vad det är
orättvist ibland. Jag orkar inte ta mer skit nu, speciellt när jag
inte förtjänar den på något vis. Skillnad vore ju om jag gjort fel men
när jag vet att jag inte har det, ja då gör det mig ledsen och så arg
över att jag ens bryr mig!

Fyy fa-an för vissa människors sätt. Att ni inte skäms!! Säger bara
karma! En dag biter den er i röven och jag ska bli den första att
klappa händerna!!
Skickat från min iPhone

4 kommentarer:

  1. Det finns de personer som inte kommer bete sig så, som är hänsynsfulla när de umgås med dig, som bryr sig om Sofia på riktigt. :-) Jag vet att det är svårt, men försök att lägga energin på endast dem och inte på egocentrikerna som hävdar sig själva på din bekostnad. :-) Varken deras kritik eller beröm kommer att vara konstruktiva eller särskilt grundade i verkligheten; vilket i det här fallet innebär dig. För de bryr sig ju egentligen inte. Inte som en vän borde.

    Eller så är det jag som är drastisk och för benägen att ignorera folk. Jag vet ju dock att du är fullt kapabel att ta mina råd och bedöma dem kritiskt utefter hur de är relevanta för dig :D

    En kram om dig! / Tobias

    SvaraRadera
  2. Du säger alltid så bra saker Tobias! Kloka ord som alltid :) ses snart??

    En kram om Dig tillbaka!

    SvaraRadera
  3. Jag är på, om ungefär 1-3 veckor! Beror lite på om framtiden lastar ännu mer över mig :O Kan givetvis klämma in tid för folk egentligen, men inte sådär jätterolig i stressperioder så jag försöker bespara folk ;)

    SvaraRadera
  4. Jag är kvar när Du känner att Du orkar också eller hinner rättare sagt :D

    SvaraRadera